Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Isten nagy állatkertje

Amitől eldobom az agyam:
extrém események, eszement figurák,
a valóság hihetetlen történetei

Facebook

Friss topikok

  • csillagpontos: @Winston Smith: Irigy vagy? Leygen pénzed és bátorságod utánuk tenni, vagy csaka szád van tehetsé... (2014.07.21. 12:29) Egy újabb Darwin-díjas emlékére
  • balazsrudolf: ojan mint egy vándorpatkány tisztára hasonlit ara a patkányra amit a macskám hármo megfogot (2013.08.26. 11:41) Tűz van babám
  • balazsrudolf: mi van rajtad van a bugás te perverz állat a hodogom a tákodba (2013.08.26. 11:37) Extrém beégés
  • balazsrudolf: az elsö kép egy fasz a második egy nö a harmadik egy punci az utolso meg egy orbitális kérges fasz (2013.08.26. 11:34) Növények
  • balazsrudolf: hello én egy fényképezö vállatnál dolgozom ahoz a képeket ilesztjük és szerkesztjük ami it van ösz... (2013.08.26. 11:30) A világ legnagyobb kutyái

Aktuális vicc

Két meleg utazik a repülőn.
Az egyik megkívánja a másikat:
- Te, mi lenne, ha kefélnénk?
- Megőrültél? Itt a repülőn? Olyan kínos lenne. Mindenki minket nézne.
- Dehogy! A kutya nem figyel ránk. Ezt nézd!
Feláll a helyéről és megkérdezi az utasokat:
- Van valakinek ceruzája?
Senki sem reagál. Alszanak, olvasnak, bámulnak maguk elé az utasok.
- Tényleg nem figyelnek ránk.
Ezzel aztán jól egymásnak esnek, valósággá érlelik forró vágyaikat...
Később az utasok már szállnak ki, amikor is a stewardes azt látja, hogy egy idős bácsika csupa hányás. Lehányta a zakóját, az ingét, még a nadrágját is.
- Bácsi, miért nem szólt, adtunk volna zacskót!?
- Nem mertem szólni, mert előttem pár sorral egy másik utas csak egy ceruzát kért, és úgy seggbe k***k, hogy csak na!

Eddigi írások

Egy kedves ismerősömtől hallottam valahol, hogy létezik ebben az országban egy nőgyógyász, aki totálisan a szakmája rabja. Miért mondom ezt? Jó okom van rá: az illető úr ugyanis hobbiból fest, és kivétel nélkül minden képének témája a pina vagina.

Megfesti ezt a szent vesztőhelyet alulról, felülről, oldalról, belülről, de még talán 4 dimenziósan is. Na mindegy, csak mondom, hogy lássa meg mindenki, ekkora hivatástudattal is lehet űzni egy szakmát. 

Elismerésképpen neki ajánlom ezt a képes posztot! 

Amikor a lövészárokba  húzódsz, biztonságban érzed magad...

 

...aztán rájössz, teljesen megkopaszt, mindenedből kiforgat...

 

...végül kegyetlen ragadozóként elevenen fal fel...

 

( Illedelmes kommenteket várok: hímsovének kíméljenek!;-] )

Címkék: érdekes fotó szex pszicho extra nuni

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://extremdolgok.blog.hu/api/trackback/id/tr842210924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Corry 2010.08.10. 20:35:51

Hát igen, mint a klasszikus vicc:

Két [ideírjbeegyszakmát] barkochbázik:
-Gondoltam!
Rákérdezhetek?
-Igen!
Pina?
-Igen...

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.08.10. 23:49:56

@Corry:

:-))))
Az akkor kihagyhatatlan itt, h

- Mi a nő?
- A p....nak az a része, amivel szex előtt és után beszélgetni kell.
:o)

bobijub 2010.08.11. 16:11:43

mindkét vicc a kedvenceim közé tartozik. nagyon nősovinisztának vagy nagyon hímsovinisztának kell lenni ahhoz, hogy "ne lásson mögé" az ember. de de de.

érdekes ez a háromelemű képsor
az első piszok jó ötlet, olyan jó megvalósítással, hogy tízből tizenegypontos.

a második kép, mint kép, csak úgy van, de tartalmilag pont az ellenkezőjéről szól, mint a szöveg.

öncélú, de nagyon nagyon jól megvalósított ötletnek a harmadik kép is kiváló, a fényjátéka igazán szép, de a jól felismerhető rózsatüskék ívelt elhelyezkedtetése semmiféleképp nem asszociáltat ragadozó szájára. ha már horror, akkor inkább egy körfűrésztárcsa fogait juttatja eszembe.

a pszichológiai játék érdekes. a nősoviniszták mindig azt szokják mondani, hogy a férfiaknak mindenről az jut eszükbe. persze ez sem olyan egyszerű, mert "az" esetenként tevékenység esetenként női testrész. node mi van akkor, amikor az a kérdés, hogy "arról" kinek mi jut eszébe. na jó a nősoviniszták szerint az egyikről a másik, a másikről meg az egyik.

Don T. Boy · http://m69.freeblog.hu 2010.08.11. 16:20:11

@bóbijub:

Nézd, szerintem nem fontos, hogy a kép tökéletesen fedje a szöveget. Lényeg az, hogy legyen köztük asszociációs kapcsolat.

Ily módon a 2.-on kiopasztást látunk, a harmadikon meg én cápauszonyokat vélek felfedezni.

Látod, ugyanazt nézzük, és nem biztos, hogy ugyanazt is látjuk.:)

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2010.08.11. 16:28:48

@bóbijub:

"a harmadik kép is kiváló, a fényjátéka igazán szép, de a jól felismerhető rózsatüskék ívelt elhelyezkedtetése semmiféleképp nem asszociáltat ragadozó szájára"

Már hogyne asszociáltatna?!
Én pl. egyből cápauszonynak láttam, amit Te rózsatövisnek!:)
Számomra evidens volt a "ragadozóság":)

---------

A képek zseniálisak, na és a viccek..., köszi, végre egy jót röhögtem! :DDDDDDDD

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2010.08.11. 16:37:56

@Don T. Boy:

Most látom, hogy a megfejtésem eszerint jó volt, hisz a poszt írója is arra asszociált, amire én, hehe...

( Hééé, nem plagizáltam ám, én már előtte elkezdtem hsz-em, hogy a Tiéd bent lett volna, csak közben tf-hoz kellett mennem, így később fejeztem be és küldtem át, anélkül, hogy az ablakot megfrissíthettem volna, s csak utána észleltem, hogy gyakorlatilag u.arra gondoltál)
süti beállítások módosítása